Snart är det slut på det gamla året

Jag antar att jag inte är ensam om att tycka att detta året bara rusat i väg och jag antar det inte kommer gå mindre fort nästa år. Tanken på att jag blir 24 skrämmer mig lite, men jag ska försöka se det från ljusa sidan. En ny start på livet, roliga händelser och framgångar :)
 
2012 har haft många fina, roliga och bra händelser. Bara att jag blev hobbyfotograf är ju en stor grej :D Hoppas på mer framgång där nästa år ^^ 
Jag hoppas också att jag ska växa som människa och att jag bestämmer mig för om jag ska plugga och flytta eller om killen får komma till norrland ^^
 
Detta avslut på året blir en lugn kväll, lillen har åkt på förkylning så det blir god middag med mys framför brasan ^^ Vi hade tänkt vi kanske skulle se fyrverkerierna i stan, men det regnar och blåser :( Hur kul är det att stå där ute då. 
Men jag önskar er alla ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR <3
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0