Vad son händer här i GBG

Jag har så länge tjatat om att vi ska äta på Pizzahutt, i går när vi skulle hämta Robins mobil så kom han på att jag velat det. Så igår fick jag äntligen äta där (varit där en gång förr i Stockholm), det har verkligen goda pizzor där ^^
 
Idag har vi varit med Robins syster och hennes kompis på stan för att leta lite nyårskläder bland alla andra 100 ungdommar ^^ Jag hitta en fin grön pling pling blus på....ja nu vad det affären heter ^^ Robin köpte en väst och ny skjorta på Dressman :)
 
I kväll är jag själv hemma hos Robin, han är med sina vänner och spelar bowling, jag valde vara hemma pgrund av att jag inte är så pepp på att vara bland en massa folk då man är svullen osv under pms. Jag vill helst vara för mig själv... 
En dag bor man ju ihop och då måste man ju kunna och låta sin partner göra saker på eget håll, så lika bra börja öva ^^
 
Så jag ska ha en mysig kväll i några timmar med högmusik och film <3
 
I morgon blir det att äntligen få fota Robin och hanns vänner när det spelar airsoft, dock blev kag lite grinig då jag kom på att jag bara har mitt 18-55mm objektiv. Ville ju fota med mitt 55-250mm objektiv. Men men, gick ju rätt bra förra gången så borde inte vara nå prblem denna gång.
 
 
evizz
2012-12-30 @ 20:19:49
URL: http://www.atruesagittarius.blogg.se

:) gulliga bilder




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0