True Blood S05E08

True Blood var faktsikt rätt spännande igår och om inte till och med ett bra avsnitt :) Jag kände till och med neeej, när det slutade. Så kanske det blir bättre nu mot slutet, är ju inte så många avsnitt kvar tyvärr.
 
Jag är vädligt nyfiken på vem denna vampyr kan vara som dödade Sookies och Jasons föräldrar, jag har varit inne på Bill (jag vet, men ni vet vampyrer) och Russel. Men efter att vampyren visat sig som någon Freddy krueger liknande figur kan det då inte vara Bill i alla fall. 
 
Hur ska de går för Arleens man Terry, han och hans vän blir jagad av kvinnans ande som det dödade förlänge sedan i Irak kriget. Nu går hon med på att bryta förbanelsen om någon av killarna dör.
 
Så nu väntar jag förväntasfull precis som alla andra antar jag :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0