Mysigt gå på stan

Hello my friends!
Hoppas ni mår bra, med mig är det rätt så bra förutom vissar saker ang mitt jobb, mina händer som spricker upp så jag får ont i fingertopparna:S
Men annars har min dag varir tiktigt bra, har träffat Dessan i dag under en fika på stan. Var länge sedan så det var verkligen trevligt. Efter det tog vi oss en sväng på stan och träffa på dem andra girlsen, alltid trevligt se folk man inte sett på länge.
 
Det var skit mysigt gå på stan, känns som det var evigheter sedan jag var på stan, har ju bara internett shoppat på senaste tiden. Självklart hittar jag en hel del jag vill ha, men nu är det julklappar som gäller. Jag får komma i efterhand denna gång. Men jag kunde inte ungå att köpa med mig ett par ursöta pymasshorts från Gina. Ska köpa en överdel också och ett par söta sock tofflor^^
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0