Ska göra köttbullar

Heeeej ^^
Sov ni lika länge som jag gjorde i dag? Jag råka ju vara uppe lite längre en vad jag hade tänkt mig. Dels hadde jag och killen mys framför Skype till ett. Sedan fastna jag med att försöka fota månen...och lära mig lite om kamran fram till kl tre i natt. Inte så bra tajming, sådant bör jag göra på dagarna. Men jag var inte trött, som vanligt. 
Finns det någon mer en jag som är natt människa ^^ ?
 
I dag står det möte och göra köttbullar på chemat i dag, har aldrig gjort egna förutom med farmor en gång. Så nu tycker jag det är dags att pröva göra lite köttbullar.
 
I morsse prövade jag även en olja som jag köpte för mitt hår, köpte den på lindex för inte så dyr krona. Tänkte det var dags att försöka vårda sina hårtoppar lite. Sen är det också dags för en klippning.
Håret blev lenare och det luktar ganska gott också :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0