Vad ska jag ha för rubrik?

Var är du!?
Här är jag, i GBG om ni har glömt det ^^
 
Ber om ursäkt att jag är dålig på att blogga på jag är med Robin, men känns tråkigt sitta här då man kan koppla av från datorn och allt annat :)
 
Det känns bra veta att jag ska stanna en hel vecka till. Den första vecka har vi bara tagit det lugt och myyyyyyst som två nykära par ^^ Men i dag ska vi fara i väg till ett par bekanta till Robins familj som har en massa hästar :D
Ska hjälpa till och presentera mig och kanske jag får komma och hjälpa till där sedan :D
 
Då ska jag också passa på att fota lite som jag inte heller har gjort :O Men har inte varit så där jätte bra väder :/
 
Men ni vet att ni kan följa mig på instagram ^^
 
kraaam :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0