Allt gött från Göteborg

Hej hej ♡Ligger i sängen med Samsungs ipad , Robin lånar ut den till mig då han inte kommer behöva den så mkt. Så då tar jag hem den och pysslar i stället ^^ och på tal om hem så åker jag tillbaka till Skellefteå i morgon kväll. Känns i alla fall bra att få en hel dag tillsammans :)Tyvärr bloggar jag så dåligt då jag är här, men det vet ni nog redan och är vana. Jag har i alla fall haft det suuuuper bra, bla. i söndags var vi och kolla på Göteborgs Hors Show :D Det var verkligen pricken över i, har annars bara hängt framför tv och kikat på hors show, men nu fick jag äntligen se det live. Självklart hade jag min canon med mig för att kunna dela med mig av mina upplevelser. Men bilderna kan jag inte lägga upp förän då jag är hemma då jag lämnade sladden. Vi fick i alla fall se speed hoppning med bla. Malin B :D Det är väl hon som jag har mest koll på i hästsports världen. Sen blev det agility med hundarna, super söta och jätte duktiga. Efter det var de lag där sverige givetvis var med i och tävlade i "gymkana" kommer inte på det riktiga ordet för just den tävlingen; men det påminner mkt om just gymkana. Det var riktigt häftigt och närvigt att titta på då de fort som ögat galopera i väg för att fånga flaskan som ex stod på en tunna för att sedan lämna över den snabbt till sin partner. Det var flera gånger som det höll på kroka med varandra osv. Men det var riktigt kul att se och de hade jätte fina små och söta hästar ^^ Tyvärr vann inte Sverige, men jag heja ändå typ på det vinnande laget (tror det var Estland som van) för de hade finast hästar ^^ Efter showen trängdes vi bland flera 100 människor och några hästar inne på mässan. Det hade många fina hästprylar och kläder för ryttare. Den dagen jag själv har häst ska jag också handla saker där ^^Förutom det så har vi även varit på födelsedagsfirande av Robins kompis, långpromenad , hälsat på svärföräldrarna, packat ner lite av Robins grejor då vi båda måste göra plats för varandra då vi ska flytta ihop. Varken kan vi eller behöver ha uppe allt. Sedan har vi självklart haft mysIgt med stort i ^^ I dag är det valborgs och vi ska ner på stan med svärföräldrarna och se på paraden som det brukar ha i Göteborg :D Så jag hoppas solen kommer fram, i alla fall att vi slipper regnet. I natt vaknade jag av hur vattnet smattrade hårt mot taket och rutorna. Valborgs brukar vara en regnig dag. Men jag hoppas ni läsare får en super kul valborg och var rädda om er :D!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0