Squats övningar

Hej :)
Nu är jag hemma och jag har börjat återhämta mig från min magsjuka. Men lever i stortskett bara på blåbär,fil och kalvsylta. Man vågar knappt äta när det är så här i magen :S
 
Men trotts detta så har jag sett till att i alla fall tränat här hemma, mina spuats får inte sjutas upp ^^ I dag blev det 105 stycken. Det börjar bli jobbigt nu kan jag lova, är det någon annan som kör efter tabellen =) ?
Jag hoppas det går bra för er och om inte annat att ni ska bli taggade att börja träna rumpan :D
 
Här nedan kommer några övningar som ni lätt kan göra hemma och på gymmet :) Allt du behöver är din kropp och viljan. Om du har tyngder hemma så kan du ta till det med :)
 
Den första kallas Pile/sumo squats beroned på om du har tyngd eller inte, denna är min favorit bland övningarna.
 
 
Den nedan för heter Hockey-Squat-Jump, denna prövade jag i dag och den är rätt tuff.
 
 
 
 
 
 
one-legged-squat, riktigt tuff, men den tar riktigt bra. Är du ovan så funkar det jätte bra att hålla i en stol som ovan. Annars så gör du som nedan.
 
 
 
split-squat är en som jag gör väldigt mkt, där finns det olika varianter också.
 
 
Sedan den vanliga herliga squatsen ^^
 
 
Att tänka på
 
 
Lycka till med rumpan tjejer :D
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0