En sorg

Här om dagen såg jag klart 3 säsongen av Glee, jag grät så mkt. Man minns bara själv hur det kändes lämna gymasiet och vännerna for åt olika håll osv. Sedan nu när man vet att Cory Monteith är död, grät jag bara av att se dem kramas han och Lea Michele i Glee.
Fy vad hemskt, varför ska sådant hända i så unga dar!!? Även om man inte känner dem så är det i alla fall en sorg. 
 
Men i alla fall så orka jag inte vänta till säsong fyra kommer ut i slutet på oktober, så jag väljer att fixa hem den på annat sett.
Såg första avsnittet i går, känns så fel att det inte är i samma klass längre och att det ska försöka vara den bästa hela tiden. Sedan hade det där ett tag glömt vad Glee står för. Men som tur var så vakna det till. 
 
Så i morgon blir det en glee dag ^^
 
 
 
Detta är från Teen Choice Awards, å tårarna rinner :'( 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0