lägger på mig

Jag tänkte skippa äta i dag, vänta till kvällen. Men jag tog mig en skål havegrynsgröt. Det var ett tag sedan, måste ju försöka smyga mig in på det nyttiga spåret igen.
Har väl nämt tidigare att jag gått upp jsuk mkt under sommaren och att försöka komma tillbaka till att äta bra verkar vara långt i från.
 
Men jag vet att tanken på att jag ska flytta och träffa pojkvännen snart brukar få igång mig att träna. Eftersom man vill se bra ut då man ses. Men det kommer ju sedan inte att hålla i längden eftersom efter ett tag blir man bekväm och då är froseriet framme igen :(
 
Det är så sjuk tjobbigt detta!!! 
Varför kan man inte bara få äta vad man vill och hur mkt utan att man ska behöva lägga på sig en massa...suck.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0