Hästen gjorde mig glad

Svullen under ögonen på grund av en jobbig natt for jag till ridningen. Jag var inte pepp och då natten inte givit mkt sömn såg jag hemsk ut med det där påsarna under ögonen. 

Vi försov oss nästan också, jag var duktig och gick upp vid 8 för att ta ut Molle. Jag var trött och Robin med så jag la mig igen och vakna lite över 12. 
 Robin var gullig och tog med Molle på långsväng runt om i Mönlycke medan jag red.

Denna gången var det kul, dels fick jag en jätte fin fläckigt sto vid namn Fleur :) Hon var så mysig och snäll! 
Vi övad på sitsen och balansen i dag, älskar sånna övningar. Då jag nu vet att jag bara en gång har kvar känns de tråkigt :( 

Träning ska vara kul och man ska inte tänka på att man tränar när man håller på. Då är ridningen prefekt! 
Ibland kommer Robin in och gör mig sällskap i stallet :) Det är mysigt då han är duktig med hästar :)

Denna lektion och häst gjorde mig glad :) 

Nu blir de blunda en stund, vi ska snart på bio och se 100 åringen som klev ut genom ett fönster. Om de nu var så den hette. Tro den kommer bli riktigt rolig med Robert G i rollen :) 

Ha en bra lördag! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0