Dropp Dropp

Snön smälter och själv känns det som att jag också smälter. Min förkylning tar knäcken på mig, när jag kommer ut lite grann känns det lite bättre. Men så fort jag kommer in och sätter mig så blir allt mkit jobbigare.
 
Hoppas jag mår bättre i morgon, i kväll blir det ligga i soffan och kolla serier och på film och äta godis. Nu när jag är sjuk så försöker jag bara skita i allt. Hör rösten i huvdet om alla kalorier jag får i mig osv. Men jag tar igen mig sedan, hoppas jag.
 
Har just kramat hej då till Robin, jag önskar att han bara for i väg för hemvärnet och sedan hem till OSS, men han ska hem till sig och jag får hälsa på sedan :)
Känns lite visset, men också skönt att få lite tid för sig själv igen :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0