Ibland finner man tröst

Hejsan! Nu har jag kommit mig hem och det enda jag ska göra nu är väl att slappa och äta mera godis ^^ Känns lite tomt, men samtidigt kan det vara skönt att bara få tänka på sig sj en stund. 
 
Internett fungerar äntligen, men givetsvis ska en sida krångla så tyvärr blir det inte True Blood eller PLL i kväll heller :( 
Men jag har en hel del annat jag kan välja att se, tre hyrda filmer har jag att se till fredag och sedan lite hemköpta säsonger av CDON som jag skulle kunna sätta mig ner och se. Även Glee sesong 3 har jag inte sett klart ännu. På tal om Glee, antar jag att alla vet det tråkiga nyheten om att Cory har avlidit. Såg det på instagram och trodde det var en dåligt skämt! Men tyvärr, så det kommer kännas sorligt att se Glee nu...
 
Sen har jag beställt hem fyra böcker av "sagan om isfolket" som jag var och hämtade i dag. Vet inte om jag nämnde att jag hittade alla böcker av "Margit Sandemo" på en bokaffär bredvid Ullared. Jag stod länge och funderade om jag skulle köpa första boken i serien och se om jag tycker om den.
 
Min bardomskompis läste dessa och hon fick mig att börja läsa en annan serie som heter "Häxmästaren". Har fyra böcker av dem men bara läst det två första. Det böckerna hittade jag igen igår då vi rensade förrådet hos mamma. 
 
Men i alla fall tycker jag "Sagan om isfolket" första bok var bra och läste ut den i dag så jag vågade på mig att beställa hem några till av serien innan jag läst ut den. 
Hoppas jag ska gilla dem så jag vill läsa alla 47 böcker som hon skrivit i den serien ^^
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0