Var snäll mot din spegelbild

 
Denna låt tycker jag är riktigt bra och framförallt när den framförs av dessa två killar från Glee :) Nu har jag sedan måndagen sått framför spegeln och gett min spegelbild en fin komplimang. Alla dessa demoner måste ju bekämpas någon gång och ju mer ja intalar mig att jag är ful så är jag ju det.
 
Jag hoppas jag en dag kan intala mig själv att jag är vacker, snygg och söt som vilken annan tjej på denna jord :)
Så var snäll mot din spegelbild och kämpa på med självkänslan. Det är inte lätt och det är ännu svårare att få folk förstå hur dålig självkänsla man har. Det blir oftas bara sur på en, än att förstå att man mår dåligt.
 
Men den biten kanske också kommer en dag :)
 
Lycka till alla fina och kom i håg YOU ARE PERFECT<3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0