Ge inte upp, då kommer du aldrig i mål

Hej alla sommar fåglar ^^
Det märks att det är sommar nu, värmen, mer folk ute och mindre folk som läser bloggar ^^ Men det är bra ni tar vara på vädret. Jag hoppas denna värmer får hålla i sig sommaren ut och att det blir bra väder då jag har semester också.
 
I dag klev jag upp lite efter åtta för att sedan från nio till elva sitta ute på balkongen och skriva upp lite saker som jag behöver till träningen i Juni. Jag har tyvärr frossat nu i allt för mkt gott gott seddan jag fyllde år, tur är ju att jag tränar. Men maten är A&O i träningen så på måndag ska jag bli mer diciplinerad med att endast ha en ätar dag i veckan osv. 
Jag menar sommaren bjuder ju på så mkt godis från växtriket som är mkt bättre en sockerfritt till och med ^^ Så jag ser fram i mot en ny månad och semester närmare sig och det gör mig mer peppad till att hålla igång och framför allt försöka äta mer nyttigt i Juni ^^
Så vi får se hur jag gör i morgon om jag ska låta mig sj äta en liten pizza eller baka sj hemma... min veckas utmaning var ju att baka. Så det ska jag nog försöka göra i morgon kväll :D
 
Innan lunch tränade jag mage och rygg i 35 min plus lite dans. Jag blir så glad nu då jag plötsligt klarar att stå i planka i 1 min så jag körde 2 min sammanlagt :D
Efter det satte jag mig ute på balkongen igen och bara njöt av att nu äntligen kunna utnytja balkongen då jag införskaffade mig ett litet parasoll. Efter jag ätit lite blev jag rå trött och nästan somnade där ute i min lilla plaststol ^^ 
 
Nu är jag snart redo för en dag på jobbet igen, i går var det en lång dag i Umeå och jag var sååååå trött. Plus att jag glömmer mobilen hemma och mina underbara kille var jätte orolig det hade hänt mig något :( Så nu har han fått mina pärons nummer. Alltid bra att ha om det skulle vara något eller som i går då jag glömmer mobilen ^^
 
Inte nog med det så hade jag en sådan där jobbig dag om att "nu ger jag upp allt" att se en massa smala fina tjejer gör mig så ledsen att jag inte är där ännu. Men det viktigaste är ju att inte ge upp, för ger jag upp kommer jag aldrig i mål. Och efter att ha skickat lite bilder till Robin och han utbrister "du har ju magrutor"! så räddade han min dag ^^
Jag ska minsan inte ge upp ska bara bli bättre :D!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0