12 timmar kvar

Nu är det ungefär lite mindre en tolv timmar kvar till flyttlasset (jag,molle,pappa & mian) kör ner mig till Göteborg. Där ska jag flytta in i ett hus på landet med Molle (jätte fint där) till min pojkvän som då kommer att bli min sambo. Haha, allt känns så, jag vet inte. 
 
Det är mkt känslor i luften, många tankar om hur det kommer att bli. Att vara sambos är en stor grej tycker jag. Jag är så van att bo själv och jag behöver en hel del egen tid och space. Men jag tror vi kommer klara det, jag menar kan vi klara distan i nästan två och en halft år borde det väl vara hur lätt som helst att bo ihop ^^
 
Det ska bli så kul att äntligen få pröva sina vingar, jag är så glad att jag träffa Robin av många anledningar. Men en av dem är just det att han får mig att våga. Våga lyfta och våga göra det jag vill. 
Utan han....vet jag inte vars jag skulle stå.
 
Det är mkt som har ändrats och en del saker ville jag inte alls skulle ändras. Men allt har ju en andledning. Nu ska jag starta ett helt nytt liv i en helt ny stad med en sambo. Hihi :]
 
Jag är på väg!
 
När vi började att dejta för 2 år sedan ^^
Lina
2013-10-29 @ 10:06:04
URL: http://www.positivaarne.blogg.se

Det kommer gå jättebra Therese! Som jag skrev till dig igår :) Det kommer vara jättejobbigt den första tiden och när du väl inser att du verkligen ska/har flyttat så kommer känslorna komma ifatt dig. Men dom lägger sig så småningom. Det är inte lätt att flytta så långt, jag vet det ;) Men jag antar, tror och hoppas att du har en stöttande sambo som du faktiskt kommer att bo med nu :). Ett hus på landet nära en storstad tillsammans med sin kärlek och hund, det kan ju faktiskt inte bli bättre! :) Och även som jag skrev så har du en stor fördel som bor i en större stad då det blir enklare för dig att komma och hälsa på hemma och dessutom alla valmöjligheter du nu kommer att kunna ta del av!
Lycka till! Tassar från Lina + djuren.

Svar: Du är så söt :D kram Jag hoppas allt blir bra för dig här i Skellefteå :) Om inte att ni kan flytta dit ni båda trivs. Det ska bli skönt komma på landet :D
Therese Nilsson

Yohanna Svensson
2013-10-31 @ 08:03:20
URL: http://yoyossecret.blogg.se/

gud vad roligt ändå! Jag håller med dig om att vi tjejer behöver space att bara göra det man känner för. Vara ofräsh och springa runt i fulaste kläderna i gaderoben och bara vara sig själv helt enkelt. Den sidan man inte vill visa för någon typ! Hoppas det går bra och jag önskar er all lycka att det går bra!

Svar: Tack :D
Therese Nilsson

Jasmine
2013-10-31 @ 08:44:25
URL: http://rosanatt.blogg.se

Va' roligt för dig, för er. Stort lycka till!
Jag flyttade från Göteborg till Stockholm för att bo tillsammans med min pojkvän. Det var en utmaning i början, men så här ett år efter har jag funnit mig till rätta.
Ta vara på dig.
Kram

Svar: Tack så jätte mkt :D Det blir lite tufft då man kommer från en liten stad. Men det ska nog bra :)
Detsamma du!
Köra
Therese Nilsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0