Måste det vara en dålig sak att äta onyttigt?

Jag väger butterbullens tyngd i min hand, vad tung den är...ska jag verkligen äta denna? Jag måste ju gå upp rätt mkt efter att ha ätit den. Lika mkt gram som den väger. Men det är förskent, första tuggan är tagen och tårarna rinner ner för mina kinder.
 
Varför skulle jag göra så här, varför ska jag må dåligt av att äta onyttigt? Varför ska all ilska ageras mot mig själv i stället för personerna som det gäller.
Något måste det vara som gör att jag vill hestäta, det känns som ett sätt att trösta sig med. Men sedan straffar jag mig själv för vad jag gjort och blir arg och får dåligt samvete :(
 
Det gick ju så bra, fram till i dag. Mådde inte dåligt i fredags eller lördag för då var det utsatta dagar för äta vad jag vill. Men det var inte denna dag :(
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0