Alltid stress

Jag borde vara vår pigg, skutta upp ur sängen som jag gjorde det första dagarna på väg till jobbet och upp ur sängen kl fem. 

Men jag är helt slut och vill bara sova, har klivit upp tidigt nu i över en vecka. Det börja väl visa sig då jag inte heller lägger mig tidigt :/ 

I dag hade jag ställt kl fel, så den ringde sex. Vaknade före och frågade Robin vad klockan var. Snart sex sa han, va men min klocka borde ha ringt då ju?! Sen ringde den efter att jag sagt det... 

Borde jag då inte klivit upp, nej jag lägger mig och försöker få Robin att kliva upp så han ska hinna. Brukar göra de så han får gå före på toa osv. men jag har ju lika bråttom. 
Han kliver upp efter en stund och försöker få upp mig. Men jag vill inte. 

Sen vaknar man med ett ryck och slänger på sig allt osv. Men man inser att då hunden ska ut är det Inte ens lönt att försöka hinna allt på 25 min.  

Så tyvärr ingen skola i dag :( Vi som skulle fota. 

Men nu är jag påväg till jobbet i alla fall Tur jag inte missa den bussen :) 

På söndag ska jag sova! 

En bild på Felicia, från fototräffen som jag tog. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0