Ha många dörrar

Ljus är tända för att lätta upp det trista vädret ute. Fast jag tycker det är mysigt sitta här med datorn i knät med en massa bilder som ska redigeras och läggas upp på bloggen medan det regnar utanför :) 
 
Fick jobba i dag också, blir nästan som en hel veckas pass. Jobbar on-fre också :D Sen fick jag veta veckorna under sommaren, hur jag kommer jobba då. Det känns så himla bra, känns som jag verkligen har hittat rätt. Sen hoppas jag att kunna starta eget någon dag inom fotto. Antingen ha det på sidanom eller satsa på det helt, får se vad framtiden har att ge :)
 
Man ske se till att ha många möjligheter och dörrar att välja mellan, sen när man man är redo går man igenom någon av dem :)
 
 
 
 
 
Nina
2014-04-08 @ 21:15:58

Fina du! Vad glad jag blir för din skull :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0