Dags att börja sjunga

Hösten är inte långt borta och jag planerar att se till att fånga denna höst och börja med lite aktiviteter. 

I dag är det torsdag och jag ska snart äntligen få sätta igång min sångröst. Jag har länge letat efter en kör sen jag sluta i min förra i Skellefteå. Försökte hitta någon redan där men fann inget av intresse. Sökande fortsatte, men det tycktes omöjligt då allt verka kosta här omkring. Inga billiga summor för att få vara med i en kör. 

Men tillslut hittade jag det jag sökte. En gospelkör här i Härryda, vid namn Sound of Joy :D 

Idag är deras första dag och det tyckte jag om, bästa är ju att hänga med från början. Jag sitter nu utanför, en timme innan. Haha, saknar verkligen att sjunga eller så var jag ute i god tid för att hitta ^^ 

Hoppas kören passar mig, försöker få igång mitt liv här nere. Sitta hemma gör inga dagar roliga. 

Därför har jag också tänkt att gå med i Mölnlyckes fotoklubb :D Dit ska jag nästa onsdag. Dock träffas dom bara en gång i månaden. Men det kan ske oftare via utflykter osv. Hoppas på en bra höst, ta vara på den <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0