Lite nytt i livet

Nu är jag äntligen, rätt så frisk i alla fall. Blev förkyld igen då vi kom hem från Italien. Sjuk två gånger denna sommar, inte det roligast. Feber i den hemska värmen vi har haft, har varit som att sitta i en bastu på högsta värmen... Oo
 
Men nu när jag är på benen sitter jag med bilderna som ska till Zanna, men jag saknar skärmen jag har hemma hos mamma. Denna jag lånar av Robin gillar jag inte, hoppas kunna bila ner nästa år så jag får den andra skärmen hit.
 
Agusti är nu här och jag ser fram i mot hösten, jag har som sagt en del planer som jag har tänkt försöka se till att göra. Jag har en fiol som står i min garderob och länktar att spelas på. Jag har en längtan efter dans och sång. Jag vill börja vara med i en fotoklubb, börja att övningsköra. Atingen gör jag allt, men något ska jag i alla fall sattsa på denna hösten.
 
Att bara jobba eller gå hemma är inge kul... Det var ju så lätt att tänka allt hemma i Skellefteå, vad jag skulle göra. Sedan är det ju inte så svårt. Bara jag som är rädd ta steget, varför ska jag vara det. Jag har ju flyttat hela vägen hit. 
Måste leva livet och må bra liksom :)
 
Annars håller vi på med huset här hemma, jag mublerade om i söndags i sovrummet. Bilder på det kommer. Har köpt lite saker som inredning under förra veckan, det blev så fint! Inte klart en, men det är så kul att man med lite ändring kan få en helt annat balans i rummet :)
 
Och jo.... det kommer att bli en liten kisse :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0