Hitta motivation

Det är Inte många dagar kvar till detta året är slut. Mycket har hänt och mycket har legat i dvala. 
Det är dags att tänka över vad jag vill med 2015. 

Det jag verkligen borde ta tag i är träningen. Det om något har legat i dvala samt motionen. Under hela håret har jag försökt göra små tappra försök men inte alls som jag brukar. 
Jag har ätit upp mig till en gräns jag inte trodde att jag skulle komma över. Jag trivs inte med mig själv. 

Jag har ont i rygg och axlar som plågar mina dagar. Kroppen skriker efter träning och rörelse. 

Men efter jobb... Ni vet ju hur lätt det är. Jag saknar kunna ta ut Molle på PW. Han har varit så bra för mig och min motion. Men nu orkar inte han och göra det själv är inte kul. 

2015 måste jag hitta motivationen och det som får mig att orka träna. Det som får mig att glömma att jag tränar.

Hitta glädjen i träningen för min kropps hälsa. Inte bara för utseendet skull. 
 Men denna onsdag eftermiddag tänkte jag minsann se till att träna! 

Ha en bra dag alla :) 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0