Julen kommer...

vare sig vi har snö eller ej. Dock ser det ut som det har blivit lite vitt upp i Norrland och det blir ju perfekt. För snön tycker jag är en viktig del i julen. 

I kväll åker jag tåget upp och säger hej då åt min lilla familj för att träffa min andra under fyra dagar. Saknar mamma så. Lär nog bli tårar som alltid då vi ses ^^ 

I kväll är det uppesittarkväll och jag kan ju bokstavligen säga att detta blir min första riktiga uppesittarkväll då jag sitter upp hela vägen :P 
Det blir passande, tar med datorn, film, tidningar och en bok. 
Hoppas jag får sitta själv hela kvällen och natten. Under morgonen känns bättre ha någon obekant bredvid sig. 

Jag vill i alla fall önska er en God Jul, kanske jag bloggar under resan. Men ha en riktigt bra kväll och njut av att vara bland nära och kära. Julen är inte kul för alla. Kram! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0