Väntan

Då var man tillbaka till väntan på bussen. Åkande med bil. Man kommer hem senare en vad man velat just bara pågrund av dessa bussar. 

Jag är sjukt trött efter tågresan igår. Kände inget då jag kom hem trotts att jag bara sov kanske två timmar. Jag yrade om kring hemma och fixade till lite som jag inte tyckte var på sin plats. Pedant ni vet ^^ 

Sen lyckades Robin få mig i säng (misstolka inte) då blev jag ju så klart lat och missade ljuset. Hade velat fota. Var som ett helt nytt hem med all den snön :D 

Jag hoppas snön ligger kvar till nyårs. Då hade jag tänkt att testa mitt 10-22 på alvar med filter och stativ. 

Men nu vill jag hem och pröva mitt nya PC spel Och kasta lite snöbollar till Molle ^^ 
Köpte Tintin till mig själv för en billig peng. Det krånglade igår med uplay som man måste tydligen registrera för att få spela. Det funkade ju inte alls... 

Men tur Robin kunde fixa och trixa ^^ 

Sen är han i väg och tränar och jag själv skulle behöva träna jag med. Brukar passa på att dansa då jag är själv. 

Men just nu känns inte ens det lockande. Men någon form av styrke ska jag försöka med. 

En halvtimme kvar till bussen.... 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0