Hårda vindar

Gud vilket väder vi har!
Det regnar, snöar, stormar...till och med oska och blixtra igår! Vädergudarna verkar vara oense om vilket väder dom vill ge oss. 
Riktigt kusligt ute, så där Halloween väder, jag vill inget annat en att se en skräkis, men det längsta jag kan få killen att se är World War Z. Den är bra för att vara Zombie film, men jag vill se något som får mig ila i kroppen.
 
I går vaknade jag väldigt tidigt, mörkret var kvar där ute. Men jag vågade inte titta på klockan.... Jag har en vana att vakna vid tre, det sägs ju ska vara spöktiden ^^
 
Spökligt var det, det stormade hårt utanför vårt fönster, en duns hördes....en gånger till. Jag frös så det ilade i kroppen och killen låg en bit i från och allt jag ville var att väcka honom. Men jag låg helt stilla och lyssnade med hårt stängde ögon och bara en tanke....försvinn.
 
Då kom dunsen igen, ni vet den där hårda dunsen från Paranormal activity.... då kunde jag bara inte vara vaken själv. Men Robin hade vaknat av dunsen, vi kom på senare att det dels var vindslukan och dörren under alltanen som smälde i den hårda vinden.
 
Ni ser, det finns alltid en naturlig förklaring :P
 
I dag är det lugnare, men lördag natten var som fredagen. Men då sov jag bättre, men där i mot vaknade vi tidigt i dag av att vi var toa nödiga båda två... eller tre. Robin var snäll och tog ut Molle, sen låg vi i sängen för att försöka sova igen. Men ingen kunde slappna av. Robin gick upp och kom med frukst på sängen <3
 
Nu sitter jag här med datorn i knät och och kollar över gårdagens bilder. Snart ska vi i väg på en liten biltur, det börjar dra i ihop sig för min jobbintervjuv och jag hade tänkt titta vars jag ska :)
 
Sköt om er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0