Let it go

Vi har sett den, vi har tyckt om den eller hatat den. Men vad vi en tycker så tror jag nog att alla tycker om låten Let it go från den nya Disney filmen Frozen. 
Jag såg denna film förlänge sedan man har helt glömt bort att skriva om den, många är besvikna för att det trodde det skulle handla om älgen och snögubben. Men hur bra hade den filmen blivit... Jag tycker om snögubben och han gjorde självklart filmen rolig.
 
Jag gillar Frozen, den är annorlunda, det handlar plötsligt om en tjej som inte bheöver någon man för att klara sig. Hon kan stå på egna ben och det gillar jag!
 
Låten, precis som alla andra underbara sånger från Disney fastnar på hjärnan. Jag är glad att jag denna gång såg min första disneyfilm på engelska. För jag gillar denna låt mkt bättre med engelsk tal en på svenska.
 
Jag går och sjunger den varje dag och jag hoppas kunna skaffa bra saker så man kan spela in sin röst och lägga upp på youtube som alla andra ^^
 
Många har gjort covers på den, så jag tänkte dela med mig av mina favorit covers på Let it go <3
 
 
 
 
Listan kan göras lång, och alla som gör covers är så mkt bättre en hon som sjunger i film
 
Vilken covers är eran favotit =)?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0