En inblick i mitt drömhem

Inredning är ett intresse som har växt hos mig på senaste tiden, älskar att titta i tidingar och på internett och drömma mig bort om mitt framtida fina hus eller den där dyra lyxiga lägenheten mitt i storstan. Jag älskor turkost,vitt, lantligt,grått och brunt. 
 
Stora fina rum, stora fönster som släpper in mkt ljus, ett hus som ger mig och min partner två-tre egna rum som vi kan få inreda hur man vill.
Vill gärna ha ett fotorum och ett dans/mys rum. Någonstans där jag kan samla mina favoritbilder. Gärna runt i huset också, men en stor vägg där man kan sätta upp vad jag vill av mina foton. Där jag kan ha en liten atalje med olika bakgrunder där kunderna får stå och posa. 
En hylla där jag kan samla min fina gamla kamror, ett snyggt vitt lantligt skrivbord som jag vill ha mitt i rummet. Bakom mig ska det finnas två stora fönster, som jag kan öppna och gå ut på en liten balkong. På skrivbordet ska det stå en mac dator. Ett pennskriv med gamla saxar och snygga pennor...
 
Ett dansrum, där det finns gott om speglar, tränings saker, två pole, bra med högtalare så jag kan spela musik. Ska vara ett ljust rum, med fina fönster som lysser upp rummet.
Sen gärna någonstans vill jag rymma mitt egna lilla mysrum, där jag kan sammla mina gosedjur och alla hello kitty saker ^^ Där kan jag få gå in och vara det barn jag vill vara ^^
 
Sen får vi ju inte glömma den där stora garderoben som man vill ha, det ska vara lätt att hitta kläder och lätt att hänga av. Ska finnas spegel och någonstans att sitta. 
 
Drömmarna är många och jag hoppas jag lyckas uppfylla dem...tänker i alla fall dela med mig av inredning som jag tycker om och ger mig insperation :)
 
 
Bild: Google
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0