Då ska jag försöka sova

Hej och hå, inte nog med att jag missar bussen hem (fick ta en senare) höll jag även på att missa min avstigning. Var så himmla trött, så hårt har jag aldrig sovit på vägen hem, fick nästan springa ut ur bussen ^^ Fick inte den där jätte bra sömnen i natt då jag igen hittade ett äckligt kryp! 
 
Jag satt uppe till tre, sen sov jag med lampan på för att djuren ska vara ljusskygga och det sista jag vill är att dela säng med en silverfisk. Så denna kväll ar vi egna åt en storstädning av sovrummet (dödat tre silverfiskar på plats.) Vi har spryat isektsspray längs listorna och silikonat över hela sovrummet vid listor och springor, nu hoppas jag av hela mitt hjärta att det inte tar sig in i sovrummet något mer! Gärna inte alls i huset, men hällre på toan en där man ska sova....
 
Gruvar mig för att sova redan nu... buä!!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0