Det ska alltid vara något

FAN!!
Vad allt bara ska krångla.... suttit i flera timmar med Zannas blogg som bara skulle krångla, men nu äntligen blev det klart. Designa bloggar är alltid lika jobbigt, men när det väl är på plats känner man sig nöjd :D
 
Nu borde jag nog sova, men jag sov till 11.30 i dag så jag är inte så jätte trött ännu, hade svårt somna igår. Eller jag var uppe så pass länge att jag var helt död att jag somna fort. I går hittade jag ett litet kryp som inte alls hör hemma i sängen!!! :-(
 
En silverfisk, vad tusan gör den i sängen!?#!? Det roliga var att jag bytte sänkläder i går och damma upp dem och av en slump lyfte jag på min kunnde och där låg den. Så sängkläderna åkte i tväten och damsugarna på och jag helt hysterisk! JAG VILL FLYTTA HÄR I FRÅN! (Typsikt tjejer va?)
 
Jag har hittat två stycken sånna en gång innan jag flyttat hit, men det var en i köket och en i rummet. Jag som är så pedatisk ska inte sånna kunna komma :O? Jag menar jag hade lite damm i mina hörn hemma i lägenheten, inte var det några äckliga djur som kom för det. Varför ska det inte tålas med lite dam i hörnen nu...
 
Det är rätt fuktigt här då det är ett gamlat hus som vi skulle behöva (flytta från ^^) behöva täta. Så det gillar väl källaren och lyckas sedan ta sig upp in i huset. 
 
Seriöst detta är noaks ark, det är flugir, möss, humlor.... två människor och en hund... (haha.)
Hus har alltid spindlar mer eller mindre, men detta tar ju priset av allt som man borde ha inne hos sig. Så i dag fortskatte jag med vårstädning, drog fram spis och diskmaskinen och dammsög där (borde man göra oftare, men inga kryp, en liten spindel bara.)
 
Hoppas jag slipper se pälsänglar och silverviskar hädanefter.
 
Designad av mig, helt okej :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0