kämpa på, två månader kvar

En vecka har snart gått sedan jag blogga, helt sjukt vad dålig man är på att blogga alltså! Blogga var ju allt förut ^^
Men jag är så trött om kvällarna, och jag behöver sitta vid datorn för att ta igen det jag missat av lektionerna. Men i tisdags då jag var ledig, var jag så sjukt trött. Jag orkade inte ens sitta vid datorn, i dag är jag ledig och har äntligen tagit upp boken och datorn. Men det går ju inte så där som jag vill.... 
 
Att upptäcka kromatisk abberration, från mitt nya objektiv är inte kul. Sen vill det inte alltid funka att redigera bort det. Så just nu saktar det ner mig i mitt pluggande av vad jag ska göra igentligen. Men så fort jag fått ordning på det så kan jag gå vidare. 
Får ägna kvällen åt detta, sen ska jag sparka till mig i rupman och se till att jag tränat en halv timme. Har så ont i kroppen nu då jag inte tränat så bra förra veckan. Så nu torsdag-söndag ska jag träna en halvtimme så jag tar igen det jag missat :)
 
Hoppas ni mår bra i alla fall, kram!
 
 
 
Canon 60D canon ef 50mm 1.8
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0