Rock of Ages musikalen

Vad kan vara mer mysigt en att inte ha varit inne på länge hos ens favorit bloggare och sen har man en massa att läsa :D
Sitter i sängen med en bit kladdkaka och tänkte dels blogga lite om denna dag och sedan har jag ju varit på musikal i lördags :)
 
Så medan jag läser och väntar på att kamran ska bli varm efter dagens kvälls fotning så kan jag väll passa på att berätta om Rock Of Ages som vi var och såg på Rondo (Liseberg). 
Filmen hade vi redan sett, och jag tycker den var helt okej, men musikal var nog sneppet bättre förutom alla det överdrivna sexistiska scenerna.
 
Men denna musikal var verkligen super roliga, det var väldigt kul få se kändisar på scen och sedan var huvudrollen för killen verkligen duktig på att sjunga!! Det dansade och sjöng bra allihop och en del scener hade det fått ihop bättre en andra. 
 
Men jag rekomdera den verkligen!
 
Tyvärr kan jag inte ge er några bilder då jag inte tog med mig kamran och då man heller inte får fota under sådanna tillstälningar. Men jag hitta några bilder fråninternett, som var ganska bra :)
 
(Från Google)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0