Vill sova, men ser fram i mot dagen

God morgon!
Måste ni också kliva upp så där tidigt för att gå ut med hunden, eller för att hinna med en buss fast du börjar nio... önska det gick en buss vid åtta också. Men nu är det som det är, men tusan vad trött jag är!
Denna bredvigång jag har i dag på arbetet hoppas och tror jag nog kommer blir riktigt roligt (var det i går med). Att få både vara med människor och hästar har varit ett önskemål länge, jag hoppas så att jag får jobb här :D!
 
Men dags gå ut snart med lillen en sväng så han klarar sig till mitt på dagen då svärmor kommer och tar ut honom :)
 
kram, ha en bra dag alla !
 
 
 
 
Angelica
2014-03-06 @ 20:27:33
URL: http://stahlbrost.blogg.se

Fin bild!

Svar: Tack så mkt :D
Therese Nilsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0