23.00 kan jag ta min egna tid

23.00 fick jag min stund för mig själv...
När vi kom hem längtade jag så efter min lägenhet, att bara sitta för sig själv och se en massa serier. Vi har inget i mot att den andra vill ha lite tid för sig själv. Men då vi bara har en tv måste jag sitta vid bärbara om Robin ska spela. Inget i mot det, men det hade varit skönt ha en liten stund i soffan bara med mig själv ibland. Jag siiter oftas uppe längre på kvällarna en Robin och då passar jag på eller då jag är ledig eller då han är ute och sjuter. 
 
Men i veckan har jag varit trött och inte hunnit se några avsnitt, därför fick jag sådant sug för det gjorde jag alltid en lediga fredag. För det mesta.
Men vi myste ned oss med tacos framför Atlantis, tjollrade på till jag skullke städa och nu är jag klar....
 
Så den tiden som är kvar av fredagen ska jag ägna mig åt denna blogg, var länge sedan jag hyperblogga :D
 
kram!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0