konsten att klippa sig själv...

Ni är vän med mig på FB vet redan att jag modigt tagit saxen till mitt hår och klit av det helt själv. Min kille brukar raka sig själv, jag har sagt att jag kan hjälpa. Jag menar det jacken som kan bli kan nog jag undvika ^^
 
Men nu verkar hans influensa ha smittat mig, i måndags stod jag framför spegeln och kände hur less jag var på alla det där slitna topparna. Ingen sne lugg och inga pengar till en frisör. Alla har vi klippt oss själv någon gång. Det mästa jag har gjort är lite av topparna och luggen.
Men denna gång blev det axellångt och en sne lugg :D
 
Det tog ett bra tag och under denna vecka har jag klippt till något varje dag, men nu måste jag sätta stopp! Snart händer något jätte hemskt och allt måste rakas bort :P För att ha gjort detta själv blev det väldigt bra, det är fräscht, tjockt och kortare. En och annan ojämnhet i topparna där bak (vilket var skit svårt få till), men många gånger har man kommit med perfekta toppar på 1000 spän men inte alls nöjd. Nu är nöjd, och det var grattis ^^
 








 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0