Maj

I dag har det inte varit så där jätte varmt som vi har haft det under förra veckan. Men solen sken och vi klev upp tidigt för att bege oss till koutsläppet i Partille. 
Vi var inte ensamma kan jag säga, det var hut mkt folk som hälst som ville se det glada kosorna bli utsläppta. 
 
Kamran var med och en bra plats fick vi, nu hoppas jag bara på att korten ska ha blivit bra. Hzr inte kollat dem ännu. Men så fort jag har gjort det, lovar jag att visa dem. Det är så kul se att även djurer må bra av sommaren :) 
 
Hade ni en bra första maj? Själv for jag, Robin och Erik till Ullared. Jag och Robin har bestämt oss för att sikta in på första maj nästa år också. Kanske till och med ta in på Hotell. Det var mkt folk, men mkt lugnare en vad det annars kan vara. Slapp köa in, kön ut gick fort. 
Vi gick till och med in en sväng till för att handla lite mat, kom snabbt ut, utan problem :) Ser fram i mot nästa Ullareds resa :D
 
Ska försöka ta lite kort så ni får se vad jag plockade på mig i all stress ^^
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0