Shatter me

Lindsey släppte sitt nya album för någon vecka sedan och jag skyndada mig att lyssna igenom det så fort det kommit på Spotify!
Vi hade redan fått försmak av Beyond the veil bra många veckor innan på you tube. Jag älskade låten direkt, men videon var för min del en besvikelse. Dels att hon har börjat göra mkt "datajorda" saker, jag tycker om när hon använder sig av den riktiga naturen och dansar runt...
 
Men den andra låten Shatter me, är ju helt underbar! Äntligen lite text på hennes låtar skadar ju inte. Här är det också "datajorda" saker. Men det är snyggt gjort.... 
Sångaren Lzzy Hale har en grym röst och passade verkligen för denna låten. Det har passat in fiolen och sången väldigt bra också. 
 
Lindseys nya album handlar om att bryta sig fri från sin bubbla, att gå i från all press som sammhället ger oss, det gillas!
Hon är bra förebild!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0