Shopping bland drömmar

Jag njuter av det mysiga ljuskenet från den nya lampan vi köpte på ikea i dag. Har länge velat ha en i rummsfönstret och i dag fick det följa med en lampa hem. 
Kommer att köpa in en eller två till för att ha i det andra fönstrena också. 

Jag råkade också snubbla in på Chilli i dag. En dyr affär med mycket som man vill ha. Men tyvärr inget som passar min plånbok en så länge. 
Så det fick bli lite söta inrednings grejer som plånboken någorlunda kunde acceptera ^^ 

En drömfångare i vitt, har länge velat ha en. Då jag såg den vita kunde jag inte låta bli. Perfekt i sovrummet! 
Inhandlade två söta ljusluktor som sitter på väggen nu och får oss att känna en härlig stämmning . Passar bra ihop med den större lycktan jag har på golvet. 

Det blev också lite pyssel som jag ska ha på söndag :) 

Denna kväll har jag myst i sängen med tända ljus på väggen och golvet. Har kollat i en heminrednings tidning och som alltid bara längtar jag till att kunna få mitt drömhem. 

Men just nu nöjer jag mig med att försöka skapa fin stämning i detta hem. Sovrummet utvecklas hela tiden :D 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0