Världspremiär

Jag ville bjuda Robin på bio i kväll, överraskade honom med biljetterna i ett gulligt kuvert :) 

Hunger games blir det i kväll, har aldrig fått tycke för dessa filmer, men vad gör man inte för någon man tycker om ^^ 

Tanken var en middag för två hemma också innan. Men det kom lite saker i mellan. Så det får bli en romantisk middag på Max ^^ 

Nu har jag bråttom hem, ut med Molle och ge djuren mat. Dock kan jag ju inte skynda mer en vad bussen kör... Men väl hemma måste jag hinna med djuren på 45 min för att ta sista bussen in till stan. 

Hoppas nu att min favorit inredningsbutik har byggt klart och fått upp alla sina saker. Jag är verkligen på hugget just nu. Dock har jag ångets över hur jag ska göra adventsstaken i år. Kanske jag skippar fyra ljus kör bara på ett... 

Beställde hem en ny fin bricka för ljus och en ljusslinga som ska sitta på sänggaveln här om dagen. Får se om den nya brickan kommer fram nu eller efter julen :) 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0