Santi

Snart ska jag bädda ner mig i soffan med Santi som redan sover där. Ska se klart True Blood och käka lite glass. Santi har nu bott här i två veckor, jag är så imponerad av denna katt. En modig, super gosig och väldigt social katt har vi fått. Du får knappt vara i fred på toalätten så ska han nästan dyka ner i den när du sitter där ^^ Eller göra en sällskap då man duschar.
 
Förra söndagen släppte vi lillen lös, han håller sig alltid i närheten av vårt hus och ropar man på honom så kommer han. Han följer även med mig och Molle på promenad, springer lydigt efter oss. Han är verkligen en drömkatt<3
Han och Molle går jätte fint ihop, Santi har kramat honom några gånger och Molle vill gräna busa lite när det är ute ^^
 
I förrgår klättrade Santi upp i ett träd, där sprang jag under och var berädd på att han skulle ramla ned. Men han är en duktig klättrare, men förde kunde jag inte ungå att ta ned honom två ggr ^^ Han fångade också sin första näbbmus... Tycker inte om detta, men bara aceptera då det är deras natur :)
 
Får se hur mycket jag får sova i natt... det finns en liten nackdel och det är att han gärna väcker en mitt i natten och tidigt på morgonen. Tur han är söt :D 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0