Stökar på

Kära blogg...
Tiden går och det är nu inte långt kvar till allt står i blom och grönska. Sommaren står bakom hörnet och jag ska snart hem till mammsi och vännerna :) Och det jag nog ser mest fram i mot att vara bröllopsfotograf :D
 
Robin och jag stökar på för fult med huset och  vå ran tomt, är en hel del som ska göras. Jag hoppas vi får mkt gjort nu under påskhlegen. Slänga skräp och elda en hel del :) 
 
Annars jobbar jag på för fullt, men är nog ledig i morgon, hoppas  kunna ta mig en sväng till stan. Ska fixa en sladd till datorn som ska passa till Robins dataskräm och min dator. Så jag får någon rättvisa på mina bilder.
 
Fick en godnyhet i dag också, ska få ersätting från Alfa, det känns super! Blir det en fin lön denna månad i alla fall :D Det känns ännu bättre! Är sugen på en Ullared tripp nu 1 maj, hör och häppna min pojkvänn säger att han behöver dit ^^
 
Tänkt vad tre år kan göra mkt :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0