Det är snart vår

Och det skrämmer mig. Vissa är nog glada över det. Nog saknar jag den där sköna känslan av att man piggnar till och solen börjar värma mot huden. 

Men jag är inte redo , är långt i från mina kg som jag vill komma ned till. Är långt i från en Bikini kropp... som vanligt. 

Förra veckan har gått bra, jag har tränat, gått på kaloriunderskott. Ätit rätt bra och någon efterrätt under helgen har slunkit ned. Att vara utan godis har gått bra. Jag valde just godis för att jag har så svårt att sluta äta när jag är mätt. Bakelser är slut då det är uppätet, godis kan jag köpa hur mkt som helst av och äta där efter också. 

Det känns riktigt bra , någonstans måste jag börja. Men då kom måndagen, då jag sov länge och känner mig nere. Kladdkakkan som Robin köpte åt sig ingår fanns kvar och efter två timmars kämpande om att låta bli....föll. 

Jag ska inte banna mig själv, dagen är inte förstörd. Ska på vattengympa i kväll och hade inte tänkt äta något mer i dag då jag ätit lite fil och två bitar kladdkaka. Sen har jag en vecka som jag kan fylla med nyttigheter. 

Konstigt att det är mer okej på en helg en på en måndag. Men att äta något för man är ledsen är inte okej... Man ska äta för att man vill. 

Måste kämpa på, har haft en bra vecka och denna ska bli ännu bättre eller lika! 

Ska hoppa i duschen och försöka ta mig ur soffan. Solen skiner så ut på prommis och fota lite. Borde plugga en massa kamerateknik... 

Dags styra upp veckan. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0