Nya tag

Hej bloggen :)! 
Hoppas helgen har varit bra för mina läsare. Min helg har varit lugn och jag har själv varit så där dåsig och orkeslös. 

Fredagen hade jag och killen min en dejt i Göteborg på Nattbio och Max... Så klart Max ^^
 Vi sig Robbotcoop, i en stor salong och det var nog bara 10 pers. Vi satt högst upp, hade kunnat sitta vars som helst igentligen.
 Nattbio är så mkt mysigare, slipper man en massa människor som man måste tränga ihop sig med, och mycket lugnare och mysigare när det är lite. 

Lördag var en sovardag...söndagen blev det ingen träning men en långpromenad på 1,5 timme ungefär :)

Ja förra veckan var inte alls bra, Helgen har det frossas (inget godis) har varit sugen men har hållit mig :)! Sen har det inte alls varit så bra kosthållning. Det är jobbigt veckorna varierar så. Hoppas denna blir bättre

Fast en sak var riktigt roligt, jobbintervjun gick jätte bra och jag hade inskolning på fredagen :D
Kändes jätteskönt få jobba igen faktiskt, och dessutom var det riktigt trevligt. 
Känns som jag kommer trivas jätte bra, så hoppas jag får jobba mkt :D 

Nu sitter jag och väntar på vårdcentralen för samtal. Har en hel del att berätta och prata av mig om. Hoppas man hinner prata om det mesta. En timme inte är mkt, saknar vännerna.... Även om man inte alltid talar om allt så är det skönt att ha någon man kan bubbla av sig med. Nu måste ju stakars Robin lyssna på allt tjat och tjejsnack ^^

Kram på er! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0