1januari 2014

Då var smällarna äntligen över, det var några jobbiga min för Molle. Men nu är han lugn igen så jag ska snart gå och sova. Vi ska arbeta i morgon också här hemma. 

Så hur känner ni er för att det plötsligt är första januari 2014? Själv blir jag alltid lite ledsen på kvällen då man upptäcker att året bara har blåst förbi. Jag är tacksam för att jag får ett nytt år att försöka göra saker bra och det jag vill göra. Detta år ska jag minsan försöka ta vara på dagarna. Inget slapp framför tv bara som jag nu gjort i två månader ^^

2013 har givit mig mkt glädje men också många tårar. Den största glädjen är dels att jag vågade ta steget att flytta från min hemstad ner till Göteborg och flytta ihop med killen min. Att få ta med Molle och bo på landet :) 
Jag har kommit en del vänner närmre men har också tyvärr tappat vänner. Jag hoppas jag och mina vänner jag har håller kontakten! 

Min kreativitet som hobbyfotograf har vuxit och gjort mig mer sugen på livet som fotograf. 

Att få resa till Danmark och se riktiga örnar var enormt häftigt! 
Jag vågade mig på att äntligen börja spela fiol. Jag ångrar inte en dag att jag köpte en. Men detta år har jag tänkt lägga ner lite tid på att öva så jag kan spela bra någon dag ^^ 
Att börja rida igen var roligt men sorgen får blir att jag inte kan fortsketta. 

2013 är förbi, men det finns fina minnen och jag är glad att jag dels fick dela många tankar och känslor med dig Sewondie. Jag är så glad att jag fick lära känna dig och jag hoppas att vår vänskap håller i sig. Som jag önskar med alla andra också<3

Tack 2013 men nu ska 2014 bli ännu bättre!!! 



LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands
2014-01-01 @ 19:55:25
URL: http://babustylee.webblogg.se

Fin :)

Sewondie =)
2014-01-03 @ 12:53:00

Sitter och läser ditt blogginlägg i lugn och ro sen ser jag hur gulligt du skrivit om mig, kunde inte hålla tårarna inne. Jag saknar dig och jag ångrar aldrig en dag att jag lärde känna dig, du är saknad med stora S A K N A D <3 jag håller fortfarande tummarna för dig att allt går bra, kram :*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0