Hemma i Skellefteå

Jag har nu anlänt till ett riktigt gråmulet Skellefteå med lite regnskurar. Men inte bara det, jag och några till fick aldrig våra väskor. Kan det bli värre, det är inte kul då man inser att alla ens ägodelar kan vara vars som helst. Men nu är väskan på väg, äntligen :)
 
Blev lite orolig då alla batterier till kameran och datorn ligger där. Tänk om det tagit flera dagar, jag som ska fota på torsdag och förbereda inför bröllopet.
 
Men att komma hem till Skellefteå känns, jag vet inte. Det känns som jag är borta med ändå hemma. Lyckan att vara i mammas famn var super :D Vi grät och skrattade av lycka av att se varandra igen <3
 
Jag ser fram i mot denna månad med vännerna och familjen, så var inte sena att höra av er för jag saknar er alla!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0