1 mars och en massa stress


Första mars har nu kommit...många djupa andetag. Det är en del saker som är jobbigt. Men jag ska klara av det, har sökt jobb och jag hoppas så att jag får vara speciellt på dagligverksamhet i sommar. Jag skulle bli så glad då jag känner att det är det jag vill göra. Men har sökt på mitt förra företag och jag blir glad bara jag får  jobb och kan få in mina pengar.

Men vill vara där jag sökte först. 

Sen är jag lite nervös över bröllopet, hihi drömde jag hade glömt extra minneskort (måste köpa) så jag missade hela sermonin i kyrkan :/

Men jag ser också verkligen fram i mot det, att få den äran... Ni kan inte förstå hur glad jag är! Jag hoppas kunna förgylla deras dag med vackra kort. Har fått in en nykomling till min samling, ni kommer få se i morgon. Längtar så efter att få springa ut och testa det :D 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0