Det går frammåt

I går tog jag modet till mig och förde måttbandet runt min midja och buk. Det var överanskade kul , jag har gått ner fyra hela cm i midjan och två cm vid buken :D
Det känns super!
 
Har varit utan godis nu i en månad snart, har ätit glass, kakor osv men inget godis! Titta vad det har gjort mkt att bara ta bort godiset!
 
Men i morgon måste jag tvinga mig själv till träning... Ska träna helst tre ggr veckan. I dag blev det som en lill lördag med en halv pizza och lite choklad... 
 
Så i morgon måste det tränas och äta två måltidersättning! För att jag ska komma mig i väg har jag bokat in mig på Les Mills Body Step :D Det verkar roligt, kul pröva på något nytt! 
 
Tyvärr går mitt kort snart ut, hoppas det går att lösa på något sett.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0