En annorlunda helg

Snart var det måndag igen. vad helgerna är korta. Hade liksom nästan glömt hur fort det går då jag jag mesta dels haft lördag hela veckan innan jag började jobba. Denna vecka åkte jag på ett måndagspas, det ska bli kul se vad som hittas på då.
 
Men förutom kort helg har den varit ovanlig, jag har laggt mig tidigt och vaknat tidigt, nu är jag supper trött så ska snart lägga mig. Ska bara blogga om helgen innan jag sussar :)
 
Vårstädningen har börjat denna vecka, jag har dels "storstädat" invändigt av huset, packat ner vinterkläder och tagit upp sommarkläderna. Änligen hittade jag mina gradiner (varit utan sedan julen.) Jag har köppt tulpaner och ställt på rummsbordet. Man bli som piggare av deras fina färger, och hemtrevligt. Utestädningen har också börjat... Det med våren är inte alltid kul, men det blir kul sen då man fått ordnat upp allt.
 
Vi har även förutom städning varit med grannarna, igår bjöd vi hem dem på pizza, i dag var jag och Ann med våra hundar hela dagen i slotskogen och trängdes bland alla människor och hundar. Tog en paus vid en mysig resturang, satt ute med viltar runt om oss då solen tyvärr försvann. Åt lite gott, sen for vi hem för att handla middagen på vägen (grillat skulle vi äta ihop.)
 
Denna söndag har varit väldigt lyckad och bådde hund och matte är trötta!
 
God natt på er!
 
canon 60D canon efs 55-250mm och canon ef 50mm 1.8
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0