Awkward

Om du inte har något att göra medan du inte läser min blogg eller för att jag inte har uppdaterat den, så vill jag rekomendera en ny serie som jag bara ÄÄÄÄÄÄLSKAR :D <3
Awkward heter denna high school serie som handlar om en tjej vid namn Jenna, som råkar ut för det mesta. Men inte nog med det så bli hon kär i skolans snyggaste kille. Inte nog med det så blir hans kompis kär i henne också. Hon blir ihop med den andra eftersom den första killen inte vill visa deras relation öppet. Men trotts det så är hon ändå kär i den andra. 
 
 
Ja ni fattar, så är ni det där tjejerna som älskar filmer och serier där tjejen älskar två killar och två killar som vill ha henne. Då är ni precis som mig ^^ Då tycker jag ni borde se denna :D 
Har sett det två första sesongerna och nu hoppas jag det kommer en tredje :D
 
 
Ni kan nog gissa vilken min favorit är, som jag vill hon ska vara med :D ^^ <3
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0