En dag utan oska...nästan

Det verkar som att oskan har tagit en liten paus. Solen sken hela dagen i dag förutom då man kom hem, då blev de oska och regn igen. Jag har alltid varit rädd för oska, men jag tycker också att den är mysig på sitt sätt. Då kan man ju alltid passa på att koppla av med en bok eller varför inte pyssla med hemmet ^^
 
I dag var jag och hämta ett paket, kattskålarna och kattsand som jag beställt :D Super fina turkosa skålar, jag hoppas han ska tycka om dem ^^ Det är bara fem dagar kvar nu till våran nya kompis kommer hit. Jag hoppas Molle och lillen kommer bli så där jättebra vänner. Att det kan mysa och kramas <3
 
Men innan katten kommer ska Molle avlusas, det verkar skumt i hans päls så jag ger honom en omgång. Det täcker ju även upp mot fästingarna. På tal om det, trodde jag skulle ta upp en sten från golvet i går då vi kom hem från jobbet. Men i stället var det en superstor fästing som kröp på golvet!!!!!
 
Fy tusan! Fattar inte hur jag kan ha missat den, ibland ser man det jätte bra och vissa inte alls. Kollade igenom honom och där satt en till. Trodde det skulle börja försvinna nu....
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0