November mys

Det var svårt att ta sig till sängen igår. Det mysiga ljuslågorna från min nya höstdekoration var så inbjudande att ligga och titta på i mörkret och bara ljusen som lös upp rummet. 

Det blev bara bättre då Santi hoppade upp på min mage och spann hjärtligt. En sådan där perfekt höstkväll i november. 

Tisdag morgon vaknade jag rätt pigg, Santi  väckte mig halv sex, han vet när man ska upp ^^ 
Släppte ut djuren och la mig sedan bredvid en varm och go pojkvän. Det är inte fel ligga och mysa på morgon. Men lite små farligt då man måste upp. 

I kväll hade jag tänkt försöka slappna av i soffan med tända ljus. Och med Allt i hemmet jultidning. 

Ska snart börja jobba, hoppas på att dagen blir bra. Jobbar på två ställen i dag. Kan vara lite skönt med omväxling på eftermiddagen :) 

Kram på er! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0